u took my heart and u destroyed it..

bild i repris, bara för min dator fuckar upp sig -.-
Tjatja bloggeeeeen... gör inte så mycket sitter o väntar på att färgen ska torka, och sitter o fixar lite med min spotify, chillar typ. kom på att jag missat början på alvin o gänget två okså som började kl 8.. suck! ja som ville se den! aja, nyår vart väl sådär, haha no details.. var helt sick kväll asså! herregud, o dagen efter så chillade ja o D hemma hos han hela dagen kollade filmer o gibbade xbox typ o idag så gibbade jag o D o sen åt vi o sen åkte ja hem typ^^ tänkte ialf gå bort o köpa mat eller nått strax om ja orkar, är fan assugen men vetifan om ja är hungrig. ååååh, hatar att det är så jämt.. är alltid sugen på allting men är inte vidare hungrig.. fakk.. aja men nu ska ja göra ingenting så vi höres pusseeeen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback