SVAREN FRÅN FRÅGESTUNDEN

Om mig

Har du o din syster bra kontakt?

Ja ganska så bra kontakt har vi nu efter att jag flyttade, innan bråkade dygnet runt ungefär. men även om vi bråkar så ställer vi upp för varandra om något händer den andre. 

Hur många syskon har du?

Jag har 1 hel syster och två halvsyskon.

Hur håller du ditt ansikte rent & frächt?

Jag använder ansiktsmask, sover aldrig med smink(om jag inte däckar på fyllan eller så^^) o sen använder jag nästan aldrig smink.

Vill du tatuera dig? isåfall vart och vad?

Ja, det vill jag och jag SKA. Jag ska tatuera tre fåglar på handleden för mina småsyskon och en text på skulderbladet.

Vem betyder mest för dig?

Mikka och Danne betyder mest för mig. 

Vart ska du flytta och när? 

Jag ska börja kolla på lägenheter nu i februari, vet ej vart jag flyttar.

Favorit färg?

Svart, vitt och silver. 

Favorit mat? 

Kina mat är otroligt gott, men tycker om det mesta faktiskt.

Om du fick byta liv med vem som helst för en dag, vem skulle det bli?

Oj,  jag vet inte faktiskt. Jag skulle nog byta liv med någon som jag inte förstår mig på o se hur han/hon tänker faktiskt.

har du gjort någon operation? 

Ja det har jag, har oppererats i gommen. 

varför har du så ont överallt hela tin o ofta är sjuk?

Haha, jag vet faktiskt inte, håller på och blir utredd om det faktiskt. Har fått mediciner som ja ska ta varje dag nu o så o se om det blir bättre. Dock har jag migrän som inte går att bota tyvärr och det kan jag inte kontrollera över heller.

har du några piercingar? 

Ja det har jag, 5 st i öronen (2 i vänster & 3 i höger), i naveln och tungan!

 

Kärlek & vänner

Vem är din bästavän?

Mikka är min absolut bästavän och har varit det i många år trots att vi har rykt ihop ibland.

har du hittat en ny kille? 

Nej det har jag inte gjort. 

Vad hände mellan dig och ankan? ni var väl rätt tighta?

 Vi har ingen kontakt alls över huvud taget, jag umgås helt enkelt inte med råttor & falska människor.

kan du inte berätta vad som hände mellan dig och daniel?

Vi rök ihop över en grej(ganska liten skit grej egentligen) triggade varandra belv mer o mer arga, o sen sa vi saker utan att tänka oss för. 

varför du tyckte/tycker om han så mycket?

Svarar på detta i ett enskillt inlägg lite senare..

vem betyder mest för dig?

Mikka och Danne

vart/är du kär i ankan? var det därför det tog slut mellan dig o daniel? 

Nej! gud nej! Jag vart INTE kär i ankan, och ankan var inte anledningen till att det tog slut mellan mig och Daniel.

är du o daniel tillsammans igen?

Nej det är vi inte, men vi träffas fortfarande,  no details for u guys.

Varför träffar du inte mikka så mycket? har det hänt något mellan er så ni inte är vänner längre?
Nej, ingenting har hänt mellan oss, vi har kontakt så mycket vi kan, eftersom hon bor i norge utan internet (för tillfället) så kan vi inte träffas eller prata så mycket men så fort hon har internet så ringer hon mig o så snackar vi tills hon inte har internet mer. hähäh love my friend! 

Annat

Vilken skola går du på & vilken linje? trivs du? 

Jag går omvårdnad "SPA" på Plusgymnasiet, och jag trivs verkligen inte.

kan inte du göra en sån här "detta finns i min väska"?

Jo absolut det kan jag göra!

vad är den finaste du fått? 

Den finaste saken jag fått är nog ringen & nallen av Danne faktiskt. Men det finaste jag fått i livet är nog att ha två sjukt underbara personer i mitt liv.

kan du inte köra lite "dagens tips" och "dagens outfit" ? 

Jo absolut!

Har du något som du alltid har/bär med dig?

Har alltid på mig armbandet jag fick av emil, ringen jag fick av Danne och en liten nallebjörn jag fick av Danne.

röker du?

Ja, tyvärr. Har gjort det i över ett år nu

vad har du för musiksmak? 

Jag lyssnar på allt möjligt faktiskt.

kan du länka din spotifylista?

Ja absolut! HÄR har du den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback