SVAR PÅ FRÅGA

Hur träffades du o danne?
svar: Danne är en person som har funnits i mitt liv i flera år, har känt han i typ 6 år. Vi träffades för 6 år sen på hans hockey match o sen snackade vi lite o så. Han var dööö svartis för att jag inte kom till hans match en gång utan gick på en av hans kompisar istället, o var jätte avundsjuk hähä sötnos. O sen så snackade vi inte så mycket mer, men för två år sen (23 december 2011) började vi snacka igen, vi pratade dygnet runt typ, träffades den 26 december, han och oskar mötte upp mig i stan när jag var med annie och emil o så drog jag, danne o oskar till vilbergen o träffa poppe linus. När han o poppe drog iväg för o möta upp jocke så smsa danne mig o fråga om ja sakna han how sweet? o sen kom dom tilbaka o vi satt o snacka ett tag o så tills jag drog hem. Redan där var jag fast, kärlek vid första ögonkastet. Vi fortsatte snacka dygnet runt, vi sågs, vi sov med varann, vi firade nyår med varann, träffade hans föräldrar, och den 5 januari blev det vi.
Varför tyckte/tycker du om Danne så mycket?
Danne är en sån person som alltid ställer upp, han finns alltid där. Han ringer alltid och kollar vad det är om det har hänt någonting. Han kan ligga & kolla på mig hur länge som helst & säga att jag är fin, att han älskar mig, att jag är den enda han vill ha. Vi har gjort allt tillsammans(missuppfatta inte), vi har slagits(på skoj), skrikit på varann, bråkat, skrattat, skojat, myst. Han är med andra ord helt underbar. Han har alltid funnits vid min sida, stöttat mig i allt jag velat gjort & vill göra. När alla andra sviker, står han kvar. Vi har så himla många fina minnen tillsammans, & vi bara skrattar när vi ser tillbaka på dom. Ni vet den där kärleken man drömmer om? Det är den kärlek han gav mig. Han är en liten dröm, lilla dannisen! Finns så himla mycket bra och säga om honom, men alla godbitar tänker jag inte dela med mig om ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback