Sorry readers!

Förlåt för skit dålig uppdate idag! Somnade igår när ja kom till ... O sov i FEM TIMMAR! Vaknade vid halv nio med värsta huvudvärken (en blandning mellan spänningshuvudvärk, migrän o nackont..) halv som halvt vid 1 igen o halvsov under hela natten pga min huvudvärk. Gick upp o gjorde mig i ordning o va påväg till skolan förut men det gick verkligen inte. Återvände till ... O somna framför en film. Vaknade o somnade till o från tills .. Slutade jobba, då tog han upp mig bärde in mig i duschen för ja va så varm duschade av mig med kallt vatten satte mig i köket o tvinga i mig en macka.. Gölligt! Aja nu ska ja försöka sova till en film mår sjukt dåligt så vi höres imorn om ja mår bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback