@ SCHOOL

sitter i skolan  o väntar på o få börja, försov mig i morse så vakn typ när vi börja, haha fail!  emn kom till andra ialf o nu äre bara en lektion kvar o sen hem :D haah min boyfriend ringde till mig inatt för ja hade glömt o ringa han o då hade ja tydligen svarat i sömnen för ja skulle berätta en sak för han. han ba hallå? hallå? emelie? o ja ba aa han ba är du vaken? ja ba aa han ba okej va bra va var det du skulle berätta ja ba ja vet inte det! han ba du vet inte? ja ba jag vet ju inte. asså hahah bra o prata i sömnen får ringa till han sen o berätta va de va ja skulle berättat igår haha! det värsta är att jag inte ens kom ihåg att ja hade svarat, jag drömde att han ringde o att ja skulle säga att jag älskar han haha. aja. har möte vid halv sex o sådär så ja ska bara hem o slappa till mötet sen. vi hörs laterooooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback