only hate the road when you missing home.

tänkte platta håret, smörja in mig o lägga mig framför en film nu har bara chillat idag, pga huvudvärken. Bella smsade mig imorse o ville komma hit vilket hon gjorde, trots att jag hade lite huvudvärk, men när hon kom så fick jag värsta huvudvärken. ställde mig i duschen strax innan hon kom så det skulle släppa o tog två migrän tabletter(max dos) hjälpte inte, fixade i ordning lite här hemma o sen fick ja gå o lägga mig kunde knappt stå på benen för jag hade sån huvudvärk, kändes som att jag svävade typ, kunde inte se något med ena ögat det var helt svart eller så var det helt vitt när ja försökte kolla, hemskt! kunde knappt andas hela tungan kändes uppsvälld och ja ja fick knappt luft helt enkelt, ja frös som faan, men ja lyckades somna någon halvtimme och det hjälpte inte ett skti det heller, sen kom Bettan o lämnade en present o då vakna Bella o ja till lite grann, när hon drog ställde ja mig i en dusch igen! gick ut o tog luft o tog två nya tabletter, o sen gick ja o köpte mat, kände mig som en zombie när ja gick genom hc men what ever, gick lite halv vingligt och släppade fötterna efter mig haha! sen gick ja hem, åt, och satte mig ute på balkongen o nu verkar huvudvärken gett med sig skapligt iallafall. så nu tänkte ja platta håret o smörja in mig för imorgon ska ja träffa min stora kärlek äntligen har inte träffat han sen i tisdags kväll, eller aa onsdags morgon men ja sov när han gick till jobbet :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback