It's the price you may pay when the skies start to fall

ÄNTLIGEN är jag klar med historia uppsatsen har suttit med den ett tag nu och skrivit 8 sidor! nu ska jag bara skicka in den också! ååh så skönt! nu ska jag lägga mig i framför en film och vara STOLT över mig själv! ååh gud känner mig så himla lättat att den äntligen är klar! men först ska jag gå ut lite på balkongen, frisk luft och sträcka lite på sig skönt, o sen ska jag smörja in mig o sen kommer jag sova som en prinsessa alltså! imorgon ska jag försöka bli klar med en annan uppsats fast den ska bara vara 1-4 sidor lång så den var inte lika lång. Bara hoppas på att jag blir godkänd på denna nu. 
Godnatt lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback