It's killing me to say this, but I'm happier without you

sitter i skolan nu, var på vårdcentralen förut, farmor hämtade mig vid halv nio o då drog vi till vårdcentralen snackade med läkaren o fick tabletter, skulle börja med en halv dos o sen om de inte hjälpte skulle jag ta max dos, haha IM ALIVE typ. o sen bjöd farmor på frukost/fika/lunch eftersom jag inte hade hunnit äta eftersom ja vaknade 45 minuter efter klockan, smart! o sen fick jag med mig bröd hem av farmor som vi köpte på fiket och världens godaste te fick jag också med mig hem! tack farmor :D o nu sitter jag i skolan, väntar på att första lektionen ska sluta känns så jävla onödigt att gå på den lektionen när det är typ fem minuter kvar tills den slutar liksom. men vi höres o snyes puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback