I wonder when it's gonna be my day, cuz' Im not to far from breaking down.

bild i repris
tja tja bloggen! B har nyligen lämnat mig. var med henne både igår och idag. iallafall i lördags när jag inte bloggade så var jag hos D hela dagen och lirade NHL, åt chips och bara myste helt enkelt, igår hade jag möte kl halv fem med M och sen hämtade R mig för o skjussa mig hem till han eftersom han o L skulle bjuda på mat, naw gulligt! var jättemysigt och GOTT! o sen kolla ja film o så, mötte upp bella i söder o åkte hem till mig o bakade scones typ^^ cooozzzy weekend! idag har inte bella o ja gjort så mycket, vi låg o kolla filmer till sent på kvällen o sen somna vi väl vid halv fem eller nått^^ vaknade vid halv två o gick upp o sådär, o sen gick vi o fynda lite, vart revbensspjäll. o sen mitt i maten kom B hit o snackade lite, helt oväntat men men! o nu är jag ensam, ska nog söka lite sommar jobb o lite sådär o sen slå på en film o sova faktikst, är sjuuukt trött och imorgon är det back to hell. börjar skolan 8.15 imorgon o jag ska faaaaaan i mig komma upp också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback