dag 4 - mina syskon

bild ett: jag och annie bild två: linus sover mot mig bild tre: jag och linus bild fyra: jag ida och linus bild fem; ida och annie
ida fyller 15 i år, linus fyller 8 och annie fyller 18. Annie är den jag levt med hela livet om man säger så eftersom ida och linus bara är mina halvsyskon, så dom har jag inte haft så jättemycket kontakt med tillskillnad från annie som jag sett nästan varje dag hon har levt. Ida och linus har jag bättre kontakt med nu för tiden. Annie bor med pappa ute i svärtinge och ida och linus bor med deras pappa i Vidablick. Vi har alltså inte samma pappa. Men jag älskar alla mina syskon såklart oavsett om de är halv eller hel syskon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback