dag 3 - min familj

bild på mig farmor och pappa när jag slutade 9an.
min familj består av min pappa, min syster, min farbror och min kissekatt. Pappa, syrran och farbror bor ute i svärtinge med våra katter, en hund o sådär och jag bor själv i hageby. öööh va mer kan man skriva? asså allt beror ju på vad man räknar som familj, även farmor är min familj, mina svärföräldrar är ju också "familj" på ett sett. så liksom allt beror ju på VAD man räknar som sin familj. Jag räknar mina närmaste som min familj och det är pappa, farbror, farmor, pojkvännens familj, och min extrafarmor för dom står mig allra närmast och dom kan jag prata med om det skulle vara nått o de hjälper mig om jag behöver, och jag tycker om allihop jättemycket! Jag skulle inte klara av livet utan pappa, farmor och extrafarmor i livet. min pojkväns familj har ju inte funnits i mitt liv så jättelänge, men jag skulle faktiskt inte kunna se mig utan dom vid min sida. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback