BERÄTTAR SANNINGEN OM.....

det är rätt många som har hört av sig och frågat varför jag inte bloggar så mycket längre, att jag borde blogga oftare osv osv. Jag tycker faktiskt att jag bloggar rätt bra just nu även om det går lite upp och ner. Men jag tänkte iallafall berätta varför mitt bloggande går upp och ner o jag hoppas att ni förstår nu. 
Jag hade möte i skolan i tisdags och jag måste verkligen sköta skolan nu! jag har massa restuppgifter kvar oså som jag måste göra annars hamnar jag i skiten, därför har jag valt att sätta skolan i första hand, och har även lite fullt upp denna helg då jag både ska plugga, fira min extra farmor och träffa min pojkvän så jag hoppas att ni förstår att jag måste sätta både min pojkvän, mina vänner, skolan och familjen i första hand. jag måste verkligen plugga och när jag inte pluggar måste jag kunna koppla av. 
Denna stress över skolan har gått så långt att jag får ångest om jag inte har gjort minst två uppgifter om dagen(utanför skolan)! asså det är för mycket jag vet! jag vet det mycket väl!  men jag har sånna krav på mig själv och därför sätts bloggen lite åt sidan. 
Jag hoppas att ni förstår. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback