always feel free to cry on my shoulder, buuu

ni får en sängbild från ett par veckor sen, känner mig rätt ofräsch nu.
hej! sorry för att jag inte bloggat sen typ vid 2, men möte upp bella, vi gick o handla o sådär o det var asmycket folk så tog typ en o en halv timme o handla. sen drog vi hem till mig med all mat och allt och lagade mat o jag tvätta ur kylen typ, sen drog hon när annie o pattan kom hit, o vi gjorde inte så mycket, kollade på videos o så typ inte mycket mer än så sen drog dom för typ en o en halv timme sen kanske? o då satte jag igång o göra om en grej visar er en annan dag o städa lägenheten, nu är det bara dammsuga kvar typ. Tänkte iallafall ställa mig i en dusch nu bara för avkopplingens skull, har vart så stressad idag på allt folk som är överallt oså, o sen har ja ju varit stressad inför skolan o ja massor. så tänkte hoppa in i en dusch nu, känner hur huvudvärken börjar smyga sig på, o sen tänkte ja nog smörja in mig o lägga mig framför en film, ska nog ringa bästiiii o se om hon är vaken, i hope so! hörs senare eller imorgon puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback