om någon kallar dig ful, ge dom då en kam och visa att du stödjer deras synfel.

hello boys n' girls, är hemma nu slutade vid 13.25 och då tog jag första bästa buss hem och ställde mig i en dusch, är så himla frusen idag! tänkte gå bort till hc nu och fixa lite ärenden o sådär. o sen tänkte ja ta en pluggkväll, måste komma ikapp med de rester jag inte orkat gjort pga huvudvärk och trötthet. nä nu måste jag skärpa till mig faktiskt. ikväll SKA 3 uppgifter vara klara innan jag går o lägger mig! får inte göra någonting annan innan dom är klara förutom detta ärende som måste fixas idag! och så måste jag verkligen hitta min bankdosa så ja det är väl så dagen ser ut, gå ärenden, leta bankdosa och plugga! ska försöka hinna med o käka mat imellan också. aja men vi höres senare readers puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback