I tell you what I want when I really really want.

 
Bild från sist jag och min älskling drog iväg på roadtrip.
 
Sorry för dålig uppdatering men behövde verkligen den här helgen med min älskling och bara koppla bort bloggen för en stund och bara tänka på mig själv, på han och mig. Vi hade det super mysigt verkligen, kom dit på lördagen vid åtta halv nio, och då åt vi lite och sen var det tv mys som gällde, somnade rätt tidigt eftersom båda hade varit i skola och på jobb så var vi väldigt trötta och slocknade vid 12 slaget och vaknade vid halv två nästa dag, åkte in till stan och kollade runt men hittade ingenting, så vi drog en standard måltid på mc, happy meal såklart haha. o sen köpte vi lite gott till kvällen åkte tillbaka, och satt och snackade med hans farmor i typ två timmar, och sen kolla vi på melodifestivalen, fanns ju inga bra bidrag?! gosh.. o sen kollade vi filmer o myste till typ halv fyra på kvällen, och bestämde oss för att vi skulle gå upp skapligt på söndagen så vi inte var super pigga på söndag kvällen så vi inte kom upp till skolan på måndagen(idag) jag klev upp vid 10 och han klev upp vid 1, tidigt var det ja! haha sötnosen. o sen åt vi lite, myste, packade ihop och sådär och sen kom jordens sötaste svärföräldrar och hämtade oss vid halv fem tror jag det var. Kom hem och käkade lite pratade av mig med min bästis fästis och sen somnade jag till en film. 
 
Imorse när jag vaknade hade jag fortfarande inte fått pengarna till busskortet så jag GICK till och från skolan idag, hade det inte varit så förbannat kallt så hade det faktiskt varit ganska skönt, tog en halvtimme till skolan och 40 minuter hem eftersom jag pratade med min bästis fästis påvägen hem så tog det lite längre tid, haha. o nu har ja inte gjort så mycket faktiskt, ska börja med maten strax och sen har jag möte vid kl 18. o sen ska jag nog gosa ner mig i sängen och längta till på torsdag. men jag hör av mig senare antingen innan eller efter mötet så ni vet, ska försöka uppdatera er bättre nu. sorry mina trogna läsare. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback