argt meddelande till er

Varför ska ni sitta och ta ALLT från min blogg för? ALLT jag gör, ALLT jag skriver om, ja allt? alltså visst fine använd mig som inspirationskälla om ni vill men ni behöver ju inte kopiera mig rakt av, gosh! blir galen! Vad fan jag än gör och skriver om så gör ni (EN VISS PERSON) exakt likadant, jag håller på o gör ett bildcollage här hemma på väggen, o nu ser jag att denna person gör precis likadant, asså det här är inte första gången, hon använder till o med bus BARA för att jag gör det ibland, och tro mig det är inget som händer omedvetet den här personen kopierar mig rakt av med allting, kläder, smink, stuff ja allt. är så otroligt jävla trött på det. tror någon behöver en highfive med en stol just nu alltså! Har skitit i att säga någonting eftersom jag inte brytt mig, men alltså varfööööööör ska man sitta och vara copycat för? var dig själv, skriv från hjärtat, gör saker som du vill göra istället för att tycka och tänka precis likadant som någon annan, det finns bara en av dig så var dig själv.
 
Iallafall så sitter jag i skolan nu min älskling kom till mig lite spontant igår och vi käka taccos o pluggade eller aa jag pluggade han satt och gibba, men de var ändå mysigt. o sen avslutade vi med att kolla en film. Imorse följde han mig ända till skolan, nutte. Är sjukt jävla trött somnade vid 3 inatt och gick upp kvart över sju, usch usch. men jag kom i tid till skolan iallafall so that's great. Har första lektionen nu en helt onödig lektion, betygssnack bara bläää.. o sen har vi en låååååååång föreläsning på hela dagen, dock ska jag gå vid halv tre eftersm jag ska till vårdcentralen. hör av mig sen puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback