ungdomshälsan är helt körda i huvudet-.-

gammal bild på mig och min systeryster.
åkte till min pojke en snabbis förut o pussade på han lite o gav han godis o läsk bara för han är sjuk, stackarn! mysit vare iallafall, sen drog ja hem, plockade undan LITE! men orkar inte mer är dödligt hungrig har bara ätit typ en halv chokladboll o druckit te idag, ojoj, illa! men ska gå bort till kinesen o köpa med mig lite mat iallafall:) o på torsdag har min pöjk o ja bestämt att vi ska baka pizza o ha filmkväll, åh så mysigt! :)
så ringer umo vid 16 tiden o säger att jag ska till kk, frågar massa frågor som inte har med saken o göra o skickar vidare mig istället för att lösa problemet o kolla på mig o mina ppiller som det förmodligen är fel på! åååh blir så galen! jävla urusla vård!!!! men aja nu MÅSTE jag ha mat, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback