Now its, over, but I do admit I'm sad. It hurts real bad, I cant sweat that, cuz I loved a hoe

tja mates, gick till vårdcentralen imorse på uppföljning av ryggskottet och fick veta att jag har urinvärksinfektion OCKSÅ! asså pallar inte-.-, tar hur många tabletter som helst om dagen nu, känns ju för fan som man drogar eller något med så många smärtstillande, antibiotika, o sen plus ppiller och mina övriga mediciner, usch usch, inte kul mina vänner! nu ska jag iallafall hoppa in i en dusch o sen ska ja ner till tvättstugan, måste ju tvätta också! och i helgen ska ja till praktikplatsen o berätta om min sjukskrivning och det. amen kul o va sjukskriven redan när man går i gymnasiet liksom! usch. ae seeeee uuuu laaaateeer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback