I woke up in the middle of the night, and I noticed my baby wasn't by my side.

tja! sitter o fryser och ska snart göra mig en omgång chokladbollar, så jävla gott! fryser ihjäl o är dösjuk, genomförkyld o hostar ihjäl mig, får väl gå o hämta ut min hostmedicin med morfin i imorgon, kommer bli jävligt kul i huvet liksom, not. och ute är det storm som fan usch! dannisen var här förut, gick ut med oskar och sen ringde ja upp han för då hade han glömt sin mössa o sina nycklar, kraken måste ju va varm om huvudet ;) så kom han upp, tröstade mig o torkade mina tårar en snabbis innan han var tvungen att springa iväg, o sen hade jag möte, SNART SNART SNART ska jag kolla på ny lägenhet, wihuuu. o så kommer ankisen senare, och nej det är ingenting mellan ankan o mig bara för vi träffas typ varje dag! over and out fellas. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback