I didn't feel a thing, so baby don't feel no pain, just smile back...

hello lovers, har en sån jäääääävla magvärk så det heter duga alltså! det går verkligen inte beskriva, har levt på smärtstillande hela dagen för att ens kunna röra mig, låg i dannes säng förut efter tandläkaren o mötet o börja gråta så jävla ont har jag, då ställde han mig i duschen med asvarmt vatten(dock frös jag hur varmt det än blev) o så höll han i mig så ja inte skulle ramla o för att ja skulle sluta gråta, ae fyfan, imorse höll ja till o med på o ramla ihop, var asnära liksom, vad äre för fel på mig?! ska ialf ringa till umo imorn o kolla om de är något sånt annars hugger ja huvudet av värken alltså! ae usch, nu har ja precis kommit ut ur duschen o ska strax tvätta av ansiktsmasken, smörja in mig o lägga mig o dö framför en film, känns som en bra kväll! imorn ska jag upp tidigt för en dejt ;) uuuuuuuh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback