home is wherever your family are.

amen tänk om man inte har någon familj då? har man inget hem då? asså haha pallar inte. min syrra drog nyss, möte upp henne i stan förut när ja lämna in min present ja fick av min pojkvän, känns ju asschysst elläh? fast nä, så hemskt var det inte, fel storlek bara ;) så vänta vi vid spårvagnen med tim, o så drog vi hem kolla film lite o sen gick vi o handla, ja handla lite pysselsaker o så köpte vi mat, TACCOS!! så gjorde jag i ordning det medans hon stod i duschen, hon måste ju tro att hon är boss eller något?! :s aja,o sen snacka vi lite o hon fixa sig o drog typ men hon kanske kommer tillbaka sen, vi får väl se. nu äre ialf min tur att ställa mig i duschen o sen ska ja lägga ansiktsmask o sånt, det BEHÖVS, skriver senare puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback