fyfan vad jag hatar mig, för att jag trott på dig

tja alla guzzar, ae skojja men var som sagt hos min pojke förut, stanna inte så länge eftersom han är sjuk och jag inte heller mår så jäkla toppen liksom, sitter o lyssnar på musik just nu o fryser ihjäl så jäkla kallt ute, o de värsta är att desstu kallare det är ute desstu kallare äre i min lägenhet, usch SUG BALLE eller något! och inte kommer dom o fixar så det är varmt i denna håla heller för graderna är inte alltid under 20 utan pendlar från typ 17 till 20 grader beroende på vädret här inne, usch. man får ligga med mjukiskläder, varma strumpor, mössa o duntäcke liksom ändå fryser man ihjäl, fattar inte, o golvet går kanppt o gå på i bara strumpor heller för det är svinkallt! a oj va ja klagar. men aa tänkte sitta här en stund o chilla o sen lägga mig framför en film o sova typ, a men vi hörs då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback