du kan göra mer än du tror

hade skitsvårt att somna inat så somna vid typ 3, halv fyra kanske, o vakna vid kvart i elva, kul liv elläh? har nyss ätit frukost o fixat mig, idag ska ja försöka handla lite tårtor eftersom ja fyller 19 på torsdag, wiie! har även fått låna saras eller fridas systemkamera till dess, va ska ja nu hitta på ;) det får ni se då! hoppas verkligen att bilderna blir som jag tänkt mig det kommer att bli så jävla bra ni anar inte :D kan inte ta dom bilderna med mobilen eller med datorn, de blir så jäkla dåligt ljus och skärpa och allt, nae de duger INTE åt lilla fröken löken! ;) men nu ska ja ta o vila lite, och kolla andra avenyn, min drog :) vi hörs senare eller något pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback