DET ÄR EN ANKA I MITT BADRUM!!!!!

omg, det är en anka i mitt badrum! vart kom den ifrån? flög den in här o skulle bosätta sig här över vintern eller? NAE skulle inte tro det för det är så JÄVLA KALLT i min träkojja! skämt o sido, ska hoppa in i en dusch nu o sen smörja in mig, ta fram en fet skål o käka fett mycket glass i duschen, gott o samtidigt ska ja kolla på en film, vilken? andra avenyn! okej inga bra planer, ska nog duscha först, sen smörja in mig och efter det käka glass o se film, tycker så synd om mig själv idag så det finns inte, har endast kunnat gått till hc för o köpa happy meal OCH JAG FICK INGEN JÄVLA LEKSAK, så vart arg, gick hem, grät. o sen köpte ja ju cola o smörj, girly! ska nog tamefan ha en girlynight ikväll, ansiktsmask o sånt jävla skit kanske? med handen innanför byxan kanske? ae driveeeer med er, men hörs senare.
mår man bra eller? cp humör! ena sekunden på sånt här humör o andra sekunden DÖ LAKK BARRRE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback