Without you I am crying, with you I'm hurting you

Tja, har nyss tagit mig en lååång dusch kröp typ till duschen o satt där usch så ont jag har! Danne o ankis tyckte att ja skulle ringa 1177 så gjorde det o sa som det var att jag har så ont att ja knappt kan röra mig utan att börja gråta så ont jag har, o har frossa o massa sånt helt enkelt o dom sa åt mig o äta glass o ringa vårdcentralen imorgon. Asså haha? Driver ni? Sist ja va inne med samma besvär fast värken var mindre så sa dom att om ja fick samma besvär igen skulle ja ringa o bli hämtad fort som fan med ambulans.. Haha herregud, aja får väl ligga här o åma mig äta min glass o gråta av smärta! Vetifan hur många smärtatillande jag tagit idag o ändå hjälper det inte! Skit vård! Aja ska kolla på tv o försöka sova nu, hör av mig om ja inte kan sova eller imorn eller nått, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback