Morgonsol

Tja folket va händer? Själv ligger jag o glor på skilda världar o äter glass, ska snart ta mig en dusch så man kanske känner sig lite bättre. Snackade i telefon inatt när jag inte kunde sova med en uttråkad bästis, mysigt! Somnade väl vid halv ett kanske o vaknade halv åtta, tänkte gå till skolan men det blev inte så, blev en hemma dag istället pga min infektion o smärta, uschusch. Ringde vc förut för att min medicin fortfarande inte kommit in till apoteket för att receptet inte har skickats o tydligen ska jag inte få någon medicin för att det inte visade sig vara mer än en infektion, åh herregud, ska ja behöva ligga i sängen och dö av smärta för att det inte visade sig vara mer än en infektion? Dessutom en infektion man behöver antibiotika för? Haha vården i detta samhälle alltså.. Så nu har vc ringt två gånger och ska ringa upp mig igen om ett tag, hatar denna ständiga kontakt med vc, kan dom inte bara fixa det här? Suck! Aja hörs later..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback