Dag 01 – Om mig

okej öh, En glad tjej ifrån Norrköping, har levt 18 år av mitt liv hos min pappa med min lillasyster Annie och min farbror, och bor nu ensam i denna stad i en egen lägenhet. Går sista året på plusgymnasiet med inriktning omvårdnad-spa och hälsa. Har en katt, Märta, som jag just nu har hemma hos pappa men som jag ska hämta när jag flyttar igen, för att jag inte tycker att hon ska flytta runt och sådär, hon är egentligen en utekatt men eftersom hon inte går ut om inte jag går ut och går in när jag går in när jag bodde där tror jag inte det skulle vara något jättestort problem o få henne till en inne katt, saknar henne ju! aa, öh.. Har en pojkvän, Danne, som fyller 18 om några dagar. Har två bästavänner, den ena bor i Norge och den andra bor i samma stad som mig. Är iallafall 93:a vilket gör mig till 19 år, fyller år i oktober. Tycker om att ha mycket att göra men samtidigt bara vara hemma och "ta hand om sig själv". Blir inte så jättelätt sjuk, men när jag väl blir sjuk så blir jag ordentligt sjuk och får ofta flera saker samtidigt. Öh, aa de var väl det, enjoy.


Kommentarer
Lasse säger:

du glömde söt och trevlig tjej oxå ;)

2012-11-17 | 11:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback