Tur med torsken

Hellooomates! Ligger i sängen just nu har haft fullt upp med stress heeela dagen! Puuuh! Vaknade inorse vid 7 o fick dra upp danne ur sängen lilla gosen sov för länge:( sen stressa i frukost o hina med bussen, träffade bella o bardun vid hållplatsen. Började morgonen med nationella i engelska b. Sen hade vi rast i två timmar stod o prata med elin i typ en timme sen till i a o matan med saris. Kollade sen på film med klassen o emma bjöd på goda muffins :D efterskolan träffade jag ksenia en snabbis o sen drog ja o masserade jenney, o sen hem till wilma en stund. Pappa hämtade mig där o körde mig till mc o lindö. Mötte upp saris som skjussade mig till sörping där ja träffade jonna. Drog sen till eneby där pappa hämtade mig sen o nu har ja precis duschat o smörjt in mig. Nu ligger en paj i ugnen som pappa o ja gjort gött. Nu måste ja ta ut pajen puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback