Sorry

Sorry att ja inte blogga igår men från o med att mitt hjärta o ja vakna var det as stressigt, vi skulle göra oss i ordning möta upp massa folk hämta dricka dra till lindö osv osv skit stressigt! Men kul som faaaaan hade vi igår. Tills en jävla kille börja dryga mot mig när vi skulle hem för att ja va upptagen o en kille som dryga på bussen mot allt o alla herregud väx upp haha. Martin och jobte sprang o hämta dannes o min väska som vi hade glömt. Så jävla gulligt av dom! O sen drog vi till mc o kom hem o hade den skönaste och hemskaste natt. Stackars mitt lilla hjärta som låg o grät:( nu ska ja lägga mig ner o vila, bakis! O sen ska ja nog dra till första majtåget! Kul kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback