Q/A

SEX/KÄRLEK
1. Är du singel nu? Nej det är jag inte
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Långa
4. Har du / haft en kk? Nej
5. Har du haft oskyddat sex någon gång? Ja
6. Har du dumpad någon och sedan ångrat dig? Ja..
7. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Ja
8. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Ja
9. Haft sex på fyllan? Ja
10. Sagt "jag älskar dig" till någon och verkligen menat det? Ja
11. Somnat gråtande pga kärleken? Ett antal gånger
12. Blivit sviken? To many times..
13. Varit på en blind date? Nej
14. Haft sex med över 10 personer? Nej

SISTA SOM
1. Du fick en puss av? Min Daniel
2. Du fick en kyss av? Min Daniel
3. Du delade ett riktigt skratt med? Elf och Adam
4. Du höll i handen? Min Daniel
5. Skickade ett sms till dig? Min Daniel
6. Ringde dig? Annie eller Alex tror jag
7. Du sov med? Min katt, annars Daniel



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback