Q/A

skriv bara en person ♥
som du saknar - daniel, och mina änglar i himlen 
som du vill lära känna bättre - många
som du älskar väldigt mycket
- Daniel
som du kan offra livet för - Daniel
som du hatar - Mitt egna kött och blod... min mor
som du tycker är underbar -  Daniel, och mina vänner
som såg dej gråta sist - Min katt
som är din barndomsvän -
Bella, Maria och lovisa

som du senast sov med - Daniel 
som du tycker är snäll - många

som känner dej bäst - Daniel
som du vill träffa oftare - många vänner
som du vill krama - mina vänner och min kärlek
som är din bästavän - Daniel, och mina närmaste vänner
som var din förra bästavän - Stefan
som är en riktig vän - Daniel, Oskar, Martin, Adam, Isac, David, osv
som alltid ställer upp - DANIEL!

som du tror kommer vara vän med livet ut - bella
som du litar 100 % på - Daniel
som du har många minnen med - oj, hahah många
som du aldrig kommer att lämna - pojkvän och alla andra närmaste
som du tycker är bäst - daniel, oskar, adam, martin
som får dej att le fast allt känns tungt - daniel helt klart
som du nästan alltid har roligt med - alla mina vänner
som du tycker är snygg - daniel
som du har spenderat mest tid med i sommar - oj i sommras var jag nog mest med emil
som du ramlade med senast
- haha oj, komemr inte ihåg 
som låg på dej sist
- daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback