Q/A OM MIG OCH DANIEL

 

personen
1. vad heter han/hon?  Daniel
3. hur lång är han/hon? 173
4. vilken hårfärg har han/hon? blond/sandré

5. vilken ögonfärg har han/hon? blåa
6. vad gillar han/hon att göra? spela, festa, va med vänner, och va med mig

7. hur många syskon har han/hon? 2

8. vart bor han/hon? vilbergen

9. vart är han/hon född? sverige
10. har han/hon skilda föräldrar? nej
om er
1. hur länge har ni varit tillsammans? snart 5 månader
2. hur träffades ni? intenet och genom hockey matcher
3. har du fått honom/henne upphetsad? HAHAHAH, ja såklart!
4. har han/hon fått dig upphetsad? -  absolut! titta bara på han!
5. har ni rört varandras könsorgan? HAHA ja..
6. har ni sovit i samma säng? ja såklart
8. har ni haft sex?  aa
9. har ni strulat? aa
10. hur många år skiljer er åt? ett
11. vem är äldst? jag
12. träffas ni ofta? ja :D
13. bor ni nära varandra? nja :(
14. går ni på samma skola? nae
15. går ni i samma klass? nae
16. vad gör ni när ni träffas?  myser ihjäl oss :)
17. lyssnar ni på samma musik? nej, men han lyssnar på min musik iallafall:)
18. har ni träffat varandras föräldrar?  jaa 
19. har andra sett er strula? jaa
20. kommer ni alltid vara tillsammans? just nu är jag bara glad över att han är min, får se vad framtiden säger men det är klart ja vill!

 

Vad heter ni? Daniel & emelie

Hur träffades ni? genom internet / hans hockymatch

Hur länge har ni varit tillsammans? 5 månader snart

Är ni förlovade? nej:(

Bor ni ihop? nej:(

Har ni barn? nej:(

Har båda körkort? nej:(

Isåfall, vem kör bäst?  iiiingen aning :P

Kommer du ihåg er första kyss? såklart

Vem sa "Jag älskar dig" först?  Danie

Vem är äldst? jag

Vilka stjärntecken är ni? våg och skytten

Vem fyller först på året? jag

Vem är längst? han :)

Vem sjunger bäst? iiiingen aning :P

Håller ni i handen på stan? ibland, för det mesta

Var nån av er oskuld när ni träffades? ja

Kände ni varann innan ni blev ihop? ja

Vad hade ni gemensamt? humorn, då iallafall,

Blev du kär i första ögonkastet? hihi ja om jag ska vara ärlig

Har ni någon speciell låt? nja det är väl några stycken som jag tänker på han mer om ja hör men tror inte vi har någon gemensam

Har ni stora framtidsplaner? nja, inför sommaren och våran ettårsdag iallafall

Har ni gråtit i varandras armar? ja

Har ni varit utomlands tillammans? nej

Vilket är ert bästa minne? när vi våldtog oskars säng och pussades hela natten

Vem lagar bäst mat? jag haha

Vad gör ni en vanlig vardagskväll? myser!

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? jadå

Blir du lätt svartsjuk? ja verkligen!

Brukar ni bråka? just nu ja tyvärr på men inte mycket på senaste tiden

Ringer eller SMS:ar? smsar mest

Vad är hans/hennes finaste kroppsdel? Hela hans kropp, men mest rumpan o magen, hans leende och aa allt.

Brukar nån av er prata i sömnen?  ahahaha jag

 

Du är tillsammans med? Daniel

Hur gammal är han/hon? 17

När fyller han/hon?  1 December

Vart bor han/hon? vilbergen

Vad har han/hon för färg på rummet? blått/grått

Har han/hon någon fobi? nej de tror ja inte :)

Är han/hon beroende av något då?! nää

Är han/hon envis? ibland

Vad gör han/hon på helgerna? är med mig, spelar, är med kompisar, festar

Kommer han/hon bli en bra pappa/mamma?  självklart

varför är du tillsammans med honom/henne? För att jag älskar  honom<3

Föll du för honom/henne direkt? ja

Du har roligt med honom/henne? ja, oftast

Du skulle kunna bo med honom/henne? ja

Vad är det finaste han/hon sagt till dig? jag älskar dig är väl alltid finast men de är fint när han kallar mig massa med & säger som han känner<3

 

Om er:

 

Hur träffades ni första gången?  för 6-7 år sen på hans hockeymatch

När blev ni tillsammans? 5 Januari 2012

Hur länge har ni då varit tillsammans? 5 månader den 5:te

Kände ni varandra innan ni blev tillsammans?  skapligt

Har ni sovit över hos varandra? Ja

Har ni bråkat någon gång?  ja

Vem håller fjärrkontrollen? oftast jag för han ger mig den

Har ni samma åsikter om saker?  beror på vad det handlar om

Planerar ni framtiden ihop? ja

Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? 6 dagar!

Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra?  självklart!

Hur länge kommer ni vara tillsammans ? just nu hoppas jag på ett helt liv med killen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback