det kommer aldrig bli du och jag, om man ska tro på allt som din mamma sa.

min gårdag: mådde skit dåligt på morgonen och vaknade vid ett. låg hemma och degade hela dagen, bella kom till mig vid halv sju och vi bakade scones och drack te, såg tv oså... sen smsar adam och elf mig o ber mig komma ut i fem minuter, o bella och jag gör upp världens plan ifall om dom var läskiga. hahah sa att vi skulle säga att köket brann och bella hade en sjukdom som gjorde att hon måste ha allt planerat och strukturerat haha. även att hon var allergisk mot fina kläder och smink för att jag inte orkade byta om till finare kläder än mjukis kläder och sminka mig.. ialf  tog med mig min hund ut o träffa dom en snabbis o sen in igen, gick in o kollade roliga youtube klipp med bella och garva häcken av oss, sen drog hon hem vid halv ett typ. o ja satt o chilla i sängen. då smsar adam och elf mig igen och säger att dom är framme om 10 minuter, och jag bara whaaat?! då skulle dom dra med mig till max och käka för att få mif o må bättre typ.
drog till max som hade stängt, så åkte till mc istället, fick happymeal av adam, awh :) sen åkte vi runt lite o adam vart kissnödig o skulle kissa uppe vid min skola, och ahhahaha när han skulle ta sig in bilen alltså! full o grejer hahah! har videoklipp på det, men vet inte om ja får lägga upp det.
åkte runt i stan till klockan 4 då de skjussa hem mig, och i backen får adam för sig att lägga sig på motorhuven och åka upp, hahah galen grabb. aja nu har jag precis vaknat, duschat oså nu sitter jag o äter chips framför hög musik, chillpill! hörs senare eller något

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback