after all these years...

hej, sitter just nu i sängen med cheseballs och dricka o ska snart sova är sjukt trött.
helgen har jag inte hunnit berätta om så tänkte ta det nu..
fredagen: drog till stan vid ett för att möta upp cassandra, osen mötte jag oskar o martin, fick pengar av dom till dricka. o sen drog ja till danne, va där o chillade ett tag o sen drog vi till cg och handlade med hans far, köpte hallonsoda o godis. drog till lager 157 och lämnade tillbaka en tröja som krympt i tvätten, prata med dannes syrra och fick ett rosa nagellack! drog sen hem till danne o hämta en väska, o sen drog vi till söder för o möta upp anton o hämta drickan, danne o anton drog o fixa dricka medans jag gick in på h&m en sväng, får ett sms från mitt ex emil ni vet, som ville att ja kom ut o snacka så stod o prata med han zacke och någon mer, charlie? eller ngt :P aja sen drog anton och ja o danne stod kvar med dom andra tre och väntade på oskar o martin, så drog emil o dom så vi drog hem till danne, hämtade våran dricka o sen hem till poppe där det vanskades fest! körde jag har aldrig och skrattade, sen drog danne o ja hem o åt macka, va as hungriga ja hade bara ätit en korv den dagen... drog bort mot berget där vi skulle festa vidare men trodde några pansionärer ringde polisen så vi drog, drog vidare till vrinneviskogen där vi chilla o hade kul. senare skulle alla hem o vi följde oskar linnea och martin till bussen, o martin sprang som ett flygplan o skjöt med fingerpistol, ni vet sån pistol man gör med fingrarna haha.. jag poppe o danne drog på efterfest ett tag o sen hem till danne o körde nhl jag o poppe medans danne däckade i sängen. o senare somnade vi
lördagen: vaknade o var jääääääävligt bakis, hade skit ont i huvudet o mådde skit, åt som en jävla hääääzt asså. först åt jag danne o poppe rostade mackor någon/några timmar senare åt vi mc, kom hem åt köttfärssås o spaghetti o sen drog vi ner till farmor där vi skulle sova o käkade pizza, gött! skapligt mätt! så nu blir det o banta haha! satt ialf o chillade i farmors hästenssäng o lekte med den haha drog upp o ner ryggen o benen på sängen o klämde sönder os själva, haha.. samtidigt som vi kollade disney chanel! chill pill. kollade senare hockey o sen gick vi ut o kollade filmer o sov.
söndagen: vaknade fortfarande lite bakis och har chillat hela dagen har inte rört mig alls mycket är helt slut alltså haha.. kollade tv o kramades med danne tills han åkte hem:( o sen grillade vi hemma, o ja myste runt i dannes mjukisar, tröja o strumpor, gött! o nu äter ja cheseballs. ska sova vilken sekund som helst alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback