after all these years, we are still hiding

sitter och kollar på Anne Franks dagbok på film, medans min man är ute och lirar bandy. sitter på balkongen med en filt och hans tröja och bara myser, mår skit för en sak som hände torsdags natt, och jag kan knappt tänka utan att börja gråta. Har försökt hela dagen att skriva min uppsats i historian om Anne Frank, men det är svårt med allt som snurrar i min skalle just nu. förstår inte hur mycket en människa kan förstöra för någon annan :(
vi gjorde pommes, kött och bea sås förut och satt ute i solen och käkade, o när han kommer in ska vi se en film o bara mysa han o jag, får skriva klart uppsatsen imorgon förhoppningsvis. klarar satingen inte med det här. förlåt för den dåliga uppdateringen men jag hoppas ni förstår. och är det någon som tro sig bry sig så finns jag på fb chatten. uppdateringen kommer vara lite halv dan eftersom jag mår som jag gör. men det löser sig. förhoppningsvis. puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback