you're not quitting, you're just scared.

Så många människor omkring mig utan varken mening eller mål
alltid nån som blir över, säg mig, varför blir det alltid så?
Nån där uppe måste ha sett mig, och tänkt att nu så är det väl ändå hennes tur
Min tur att träffa nån som vet vad jag behöver det verkar som mina ensamma dar
För alltid är över
För jag har himlen runt hörnet, en egen ängel i en säng
som om himlens alla små stjärnor sjöng för mig, sjöng för dig i en underbar refräng
Du är himlen runt hörnet för mig, och jag reste runt jorden, men du fanns här mitt framför mig.
Och Gud vet vad jag hade gjort, hur jag hade mått om jag inte träffat dig.
Jag levde som ett frö för vinden, tog kärlek där jag fick den och dagen som den kom
För jag har himelen runt hörnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback