When life changes to be harder, change yourself to be stronger.

min helg började med att jag i torsdags åkte till min älskling och sov där, och blev väckt på fredagsmorgonen av hans päron för att vi skulle ut till landet och fira midsommar, så gick upp och duschade, drog i danne så han skulle gå upp, sminka mig och plockade i ordning, och packade dannes väska (haha ja jag vet, men annars blire inte rätt) :) sen drog vi ut mot landet satte upp festtältet, fikade, plockade blommor till midsommarstången och kransarna, sen vart det mat, göttmos! och sen typ festa vi hela kvällen, och så gick vi och la oss och kolla film i husvagnen, osen skulle dom som skulle sova där gå och lägga sig så vi gick in i huset och kolla film där istället, och sen låg vi uppe och vänta på att alla skulle gå o lägga sig i TRE TIMMAR, but it was worth it, så myste vi massor.
lördagen åkte vi hem, fixa oss och sådär, och jag klippte mitt hår(!) shit, vart skit trött på det slitna så tog saxen o ba nä nu jävlar! haha kortare är det iallafall, och sen kom martin, poppe, sandra, calle, kevin, tobbe så festa vi, och min lilla gubbe vart as full o gick o ramla överallt o slog sig rejält så jag tog hand om honom, och sen skulle vi sova och då vart han ledsen, lilla hjärtat, men han hade gjort mig så sjukt jävla glad innan och berättat vad vi ska göra om typ ett år, IIIIH SÅ GLAD!
söndagen chillade vi med martin hela dagen och såg film och så, o sen drog han o då kolla danne o jag fler filmer, kolla på ett sommarställe som dannes föräldrar kanske ska köpa och så. mys! sen drog jag hem och gjorde inte så mycket.
nu kan jag inte blogga så mycket mer för bellisen är här och vi ska dricka te och mysa :) hörs sen eller imorgon puss!
vad tycker ni om designen föresten? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback