Suicide is not cowardly. Do you wanna know what's cowardly? Treating someone so badly that they want to end their life.

Hej på er! har varit ganska mycket det senaste dagarna.. har varit på studentutspring, studentfest, legat på marken "överkörd" (haha) varit på jobbinfo, och interjuv, har tagit pws, chillat, umgåtts med min fina pojkvän, nördat spel, grillat, ja allt det där som sommaren hör till. Och jag har verkligen försökt och tagit vara på dessa dagar jag har haft/har ledigt eftersom jag sen börjar jobba och jobbar hela sommarlovet, och även efter skoltid. så mitt liv kommer bli lite stressigt och jobbigt med både jobb och sista året i skolan. skulle ju egentligen gått ut i år men aja. That's life.
ska iallafall försöka bli bättre på uppdateringen nu, vill ändra min design på bloggen osv, så ska försöka nu! kanske blir roligare att blogga när man har ändrat designen? nu ska jag iallafall städa mitt rum, klippa gräsmattan, laga mat och sedan börja pilla lite på designen så får vi se hur det går!
hörs senare! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback