Q/A SVAREN PÅ FRÅGESTUNDEN

Om mig

 

Hur lång är du?
svar: 154-155

 

kan du inte lägga upp en bild på hur långt ditt hår är?

svar: jo men visst!

 

kan du inte blogga oftare? saknar ju dig.

svar: awh! saknar er också men det blir så himla tråkigt när man inte får någon respons på det man gör liksom.

 

när tappa du oskulden?

svar: jag tappade den när jag var 15-16

Favorit mat ?

svar: färskpotatis, burkskinka och grädde(ej vispad) men även benkött och potatisgratäng!

Bra i skolan ?

svar: när jag väl sätter mig in för det så är jag relativt bra i skolan :)

 

varför har du så fint hår, kropp. leende och ögon(speciellt fransarna)?

svar: åh, tack så jättemycket! mitt hår gör jag inte så mycket med, jag flätar det när jag står i duschen och sen låter det självtorka, borstar det inte utom när jag plattar till det. min kropp, den försöker jag träna till just nu så den blir som jag vill ha den. leende, antar att det blev så efter tandställningen ? :) och ögonen föddes jag väl med, fransarna gör jag lite speciella trick med :P

bh storlek?

svar: 65D-70C

 

hur kan du ha sån fin hy?

svar; tack så jättemycket, skrubbar min hy flera gånger om dagen med en speciell skrubb, återfuktar och sminkar mig inte så ofta :)

 

Hur många har du legat med?

svar: 4 stycken

 

Vad är det som har hänt dig som du mår psykiskt dåligt över som du skriver om?

svar: det är ingenting jag vill ta upp i bloggen, tyvärr. det är för personligt, men jag finns på fb för att prata om det :P

 

Vad har du för klädstorlek?

svar: har barnstorlekar 152-164 och vuxen storlekar xxs-s

 

Finns det saker i ditt liv som du ångrar?

svar: det finns väl ingenting man ska ångra, men hade jag fått gått tillbaka i tiden hade jag velat ändra saker jag gjort.

 

Har du bra kontakt med din familj?

svar: nej det har jag inte

 

har du bra kontakt med din syster?

svar: ibland


Hur bor du?

svar:jag bor just nu hemma, med pappa, syster, farbror och min systers kompis. men ska snart flytta.

 

Hur kan du vara en sån stark person?

svar: åh tack så jäätte mycket! jag har väl gått igenom väldigt många saker som gör att jag bara blivit starkare


Hur kan du va så snygg?

svar: tack så mycket! jag vet inte :P


Vill du ändra något med ditt utseende?varför/varför inte..?

svar: ja det vill jag, jag vill förstora och förminska saker på min kropp för att jag själv ska trivas med min kropp.

 

ska du tatuera dig?

svar: ja det ska jag, nästa månad kanske :)

 

har du några piercingar?

svar: ja, i öronen och i tungan, fler ska det bli :)

 

Kärlek & sex

 

rumpa/mage?

svar: hellre rumpa isåfall

 

polare/pojkvän?
svar; oj, det var svårt, kan inte leva varken utan mina underbara vänner eller min fina pojkvän

 

string/hotpants?

svar: string

 

vad hände med ditt ex emil? varför gjorde ni slut? och hur länge var ni tillsammans? var du lycklig med han eller är du lyckligare nu?

svar: ja kan säga det kort, för det är en lång historia. vi var tillsammans i nästan 2 år, och han var otrogen. nej jag var inte fullt lycklig med honom den sista tiden vi hade.

 

berätta mer om din kille du har nu, vem är han och hur träffades ni? bråkar ni ofta? har ni haft sex? hur är han?

svar: jag är tillsammans med daniel, min ögonsten i livet. vi träffades för ca 6 år sen över internet och på hans hockey matcher, vi bråkar inte så jätteofta utan missuppfattar bara varandra då vi är olika personer. Ja vi har haft sex. och han är verkligen det finaste som finns, han stöttar mig alltid i allt jag gör, han finns alltid för mig och pratar med mig om saker jag är ledsen över, han tröstar mig, torkar mina tårar, får mig att le och känna mig speciell. han betyder allt för mig, han betyder hela världen för mig. utan honom skulle jag inte klarat mig. han är en drömkille.

 

när tappa du oskulden?

svar: när jag var 15-16

 

Hur många har du legat med?

svar: 4 st

 

Hur länge har du o din kille vart tsm? Vad är det bästa /sämsta med honom?
svar: i 5 månader den 5 juni :) det bästa med honom är att han alltid finns där, alltid stöttar mig i saker jag gör och vill göra, han är helt underbar att prata med om saker o ting som trycker ner en.  och han är verkligen en jättebra kille. det sämsta med honom.. det finns inget som är sämst, men det finns ju mindre bra sidor i honom också eftersom ingen människa är perfekt. även om han är perfekt för mig. o då är det väl att han inte alltid förstår mig när jag blir upprörd över saker han gör/säger, och inte kan erkänna när jag gör fel utan bara förtränger det. men jag älskar han jättemycket och hans bra sidor betyder betydligt mycket mer än hans mindre bra :)

 

Vad är en perfekt dag/kväll med din pojkvän?

svar: det är väl att ligga under täcket/filten och bara kramas och pussas framför en film, sitta på balkongen när det är varmt ute och bara snacka, laga mat/baka tillsammans och skratta mycket, visa mycket kärlek till varandra (som vi är lite dåliga på eftersom vi är mer som bästavänenr/syskon, eller aa beter oss som det iallafall) vi är lite som bill o bull :P men vi älskar varandra otroligt mycket och det är det som betyder.

 

vill du förlova dig?

svar: just nu, nej men kanske om ett halvår eller så när vi vet att det kommer hålla mellan oss och sådär :)

 

när vart du och din kille tillsammans?
svar: 5 januari 2012

 

kan du inte lägga upp en bild på din kille? och på ditt ex?
svar: jo men visst.

 

vem av de du har haft sex med var bäst i sängen?
svar: danne helt klart!

 

var danne oskuld när ni träffades?

svar: det får ni fråga honom:)

 

vad är danne duktig på?
svar: han är jätteduktig på att visa kärlek när han väl vill, prata med mig om det är något, han är bra på att bygga upp en tillit för honom, han är bra i sängen, han har världens sötaste under tänder och tungan när han pratar är as söt haha! nä men han är jätteduktig på det mesta.

 

 

Övrigt

 

bästa vän ? Danne, är väl den som vet allt om mig, men jag har även några vänner som jag tycker extra mycket om (oskar, martin, kevin, linus, stefan, frida, anton, adde, osv :) )

 

godis/chips
svar: beror på humör och sötsug


musik/film

svar: beror också på humör

frukt/grönsaker

svar: grönsaker

 

sport/teater

svar: sport!

 

varför skriver du bara deprimerande statusar på fb för?

svar: undra hur du ens kan öppna käften om en sån sak. det är min fb, mitt liv, mina val, jag skriver vad jag vill på min fb, och passar det inte är det bara att dölja händelserna eller ta bort mig som vän.

 

följa varan på bloglovin'?

svar: är aldrig inne där så det vore ganska onödigt :)


favoritbutik?

svar: gina, monki, h&m, bikbok, jc, osv:)


pepsi/cola?

svar: både och


godis/naturgodis?

svar: både och


favoritmat/godis/bloggar/musik?

favorit mat hittar du längre upp. favorit godis: Ferrari bilar. Favorit musik: mina listor på spotify såklart :)

 

vad gjorde du på valborg?
svar: jag var i lindö och festade med fina vänner

 

vilket gymnasium går du på?
svar: Plusgymnasiet

 

vilken linje går du?
svar: spa-träning och hälsa

 

vad är det bästa ämnet i skolan?

svar: oj jag vet inte..

 

Vem tycker du ska vinna bb?

svar: jag tycker annica! helt klart! visst att hanna J har fått stått ut i huset med skitsnack och så vidare, men vad har inte annica fått stått ut med från utsidan?


Vem är den bästa läraren på din skola?

svar: IDA!!!! helt underbar som alltid finns där!


Vilken linje går du på i skolan? Valde du rätt linje?

svar: jag går spa-träning och hälsa, nej jag valde inte rätt linje.


Vem är märta du pratar om?

svar: märta är min katt.


Kan man få tag på dig på fb?

svar: ja absolut klicka HÄR


Vill du träffa dina blogg fans?

svar: jo men visst :)


Tar du emot idolbilder?

svar: absolut! klicka på mejlknappen över frågelådan och under headern på vänster sida:)


Vart handlar du dina kläder?

svar: H&M, ginatricot, monki, bikbok, jc, nelly.com, osv :)

 

Framtidsplaner?

svar: jag vill ta körkort, förlova mig, skaffa barn, gifta mig, gå ut skolan, ta studenten, plugga vidare och jobba med det jag vill.

 

 

Har ni några fler frågor är det bara att fråga på så svarar jag så fort jag kan puss

 

 

 


Kommentarer
Anonym säger:

ååh, jag bara älskar ditt hår!

kan du inte berätta hur du gör med dina fransar?

sen undrar jag en till sak, men det kanske är för privat, men hur länge var ditt ex otrogen och med vem? hur behandla du den bitchen efter det?

2012-06-10 | 15:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback