Q/A svar på fråga

Godmorgon readers, vaknade nyss, ska straxt gå och göra mig frukost och sedan blogga om helgen.
fick förövrigt en fråga på bloggen som jag tänkte svara på här.
anonym-ååh, jag bara älskar ditt hår!
kan du inte berätta hur du gör med dina fransar?
sen undrar jag en till sak, men det kanske är för privat, men hur länge var ditt ex otrogen och med vem? hur behandla du den bitchen efter det?
svar: tack så jättemycket! :)
jag lägger på en kräm varje kväll och precis innan jag ska sätta på mascara och sedan böjer fransarna o sen penslar jag på mascara:)
mitt ex var otrogen i 2-5 månader, och jag vart skit arg på henne för att hon VISSTE att vi var tillsammans, så det var sjukt jävla dålig stil och brist på respekt. men jag gjorde ingenting mot henne, trots att hon förtjänar det, but I'm fine, jag träffa en bättre kille och hade jag slagit till henne hade det ju bara vart synd om min hand som fick hennes baciller, hon är dessutom rädd för mig så that's cool.

Kommentarer
☆Nnad's Blogg☆ säger:

Måste säga att ditt ex verkligen var ett äckligt svin o.O Att ens göra sådär och det såå länge!??

Kika gärna in på min blogg, det var av dej jag köpte mysbrallorna av btw =) jag mötte dej i min gula onepiece hhe =P

2012-06-25 | 17:16:31
Bloggadress: http://nattstad.se/nnad
Jojjjjohs.se - Foto & bloggdesign säger:

Hej!

Om du vill ha runda hörn runt hela menyn så sätter du koden under #side { istället ;)

2012-06-25 | 19:33:39
Bloggadress: http://jojjjjohs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback