on the right side of the street

hej!
förlåt för halvtaskiga uppdateringar, men vissa dagar har jag ingen ork, eller tid till att skriva.
har idag besökt 3 jobb, sökt ett av dom och ska söka dom andra två imorgon, bara att hålla tummarna nu! har förövrigt skadat mitt lillfinger så det går inte att böja, aa kul! tänkte förövrigt skriva klart några skolarbeten, ställa mig i köket o göra mat o sen duscha. kanske även hinner med att städa rummet, o gå igenom garderoben, det behövs! men vi för höras helt enkelt! puss hej

Kommentarer
Camille säger:

(sv:) Köpte den för nästan ett åt sen, runt 300 kr om jag minns rätt!

Kram

2012-06-09 | 13:19:40
Bloggadress: http://camillec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback