♥ Dag 3 - Min bästa vän(ner)

bild ett: linus, bild två: daniel, bild tre: stefan
Daniel & Linus finns ALLTID där, jag kan prata med dom om vad som helst, och dom stöttar alltid, dom är verkligen jordens bästaste vänner, och jag älskar dom verkligen. hah, vet inte vad jag ska säga, för det går inte beskriva dom med ord alltså.. ni är bäst mina finisar, verkligen.
Stefan, en underbar bästavän som jag inte pratar så jättemycket med idag då det har hänt lite saker som inte är värt och ta upp i bloggen då jag inte vill vara elak, men jag hoppas vi finner varandra snart igen. och stefan, även om det är som det är nu för dig, så finns jag ALLTID här oavsett vad.
Jag älskar mina bästisarfästisar, dom gör mig verkligen så sjukt mycket gladare än vad jag är annars, jag kommer alltid finnas för er oavsett vad som händer, jag kommer alltid göra mitt bästa för att ni ska må bäst i hela världen. jag älskar er mina fina pojkar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback