Dag 1 - Pressentation av mig själv + bild

öhm... jaa va kan man säga?
Emelie heter jag.. 18 år och bor i Norrköping, lever just nu ett ganska problimatiskt liv där jag har har ständig kontakt med akuten pga många saker som inte ska tas upp här går även på massa möten hela tiden.. Är oftast glad och försöker få alla i min omgivning glada för det är då jag trivs bäst, då alla är glada.. men idag är jag inte den personen.. jag börjar komma tillbaka till mitt gamla jag, men det är bara en början, det är en lång lång väg tillbaka, och det kommer dröja länge tills jag är tillbaka till den jag var förut.. på fritiden är jag oftast med min pojkvän, bästisfästis och dom för då mår jag bra, och är glad & lycklig!
jag har en av mina bästavänner nere i skåne, som jag inte åker till så jätteofta längre så vi ses inte sådär jättemycket, vi såg rätt mycket under en tid alldeles nyss men ja... det blir så dyrt o åka fram o tillbaka ärligt talat..
ajuste, ska börja träna också så man får fin kropp o blir smalare har ett mål med vikten jag vill nå och det kommer ta mycket på mig men det är det värt...
jaa det var väl det... ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback