♥ Dag 1 - Pressentation av mig själv + bild

öhm, ja.. Jag är då en 18 årig tjej från Norrköping, som spenderar mina dagar med min underbara pojkvän, vänner, eller så är jag i skolan eller ligger i sängen och självdör haha. nej men jag gör väl det som de flesta gör? är med vänner, pojkvän, skolan, chillar hästp*ng osv.. Jag går andra året på plusgymnasiet där jag läser SPA-träning & hälsa, och bor för tillfället hemma. Jag har en katt som heter Märta, och hon är bara min min min, det är som min lilla bebis, fast en väldigt mycket tjockare variant dårå.
Har levt hela mitt liv utan min mamma på min sida pga många anledningar som jag tror att de flesta vet om faktiskt, hon har vart där men på helt fel sätt om man säger så..jaa... haha vad vill ni veta? Det är jag som är fejset bakom denna blogg dårå, mitt lilla fejs och jag.
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback