whenever u smile, I smile

sorry att det inte blev någon video men är typ assvullen på morgonen oså så atte, ni får vänta tills jag är frisk eller tills jag gjort ett vanligt inlägg om det istället, haha! åkte iallafall ut till vidablick förut o mös med min skrutt tjeja, mysigt, har saknat henne såååååå mycket! o sen kom ja hem vid 8-9 kanske o då duschade jag o nu ska ja städa upp lite här hemma o sen ska ja smörja in mig kolla någon film o sova faktiskt, är rätt trött men vill vara uppe så länge ja kan så att jag kan vara uppe länge imorgon annars blire så att jag blir så trött vid 12 slaget o det vill jag INTE på nyår. planer för imorgon då? jo ska försöka hinna åka ut till farmor o käka, o sen ska ja in till stan för la fiesta o sen sover jag hos ....... ;) hähä. Och imorgon hoppas jag VERKLIGEN att en grej ska hända, men det är ju upp till den personen om det ska hända eller inte, cross ur fingers for me babes, please ? aja nu ska ja börja vill inte att det ska vara stökigt mera! puss hej!
 

Kommentarer
Lasse säger:

<3

2012-12-31 | 12:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback