we runed out of time, we got nowhere to run, we where much too young

tja, vaknade för några timmar sen, ligger fortfarande kvar i sängen, är skit trött! var ute med kevin fabbe o ankan igår o körde runt, hamnade på något vis på en skogsväg påväg mot rejmyre, och hamnade i diket, jaja så kan de gå! ingen hade teckning på telefonen utom jag (och kevin som kom på det när hjälp redan var påväg, smart ass) 20- grader var det ute och mitt ute i en skog där det var asmörkt, ae fyfan o ja som är så jäkla mörkrädd också! haha aja, ankas mor o bror kom till undsättning o sen var vi på banan igen! kom hem vid halv sex eller något och somnade nästan direkt. var skit trött! men hade det trevlans iallafall! nu ska jag laga mat o slänga mig i sängen o kolla på johan falk, hörs later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback