The worst mistake you can make is walking away from the person who actually stood there and waited for you.

Tjatja, sorry för dålig uppis, men aa har haft så jävla ont i huvudet varenda dag i typ en vecka nu, fyfan för folk typ! aja men igår träffade jag iallafall ****y och han köpte julklapp till mig, iiih :') men den får ni se på julaftoooon! och i förrgår så åkte ja ju till farmor, va är ett tag chilla, köpte sista julklappen (eller aa har en kvar som jag ska klara av idag men de är ju till hunden) o sen så köpte farmor busskort till mig, åh snäll farmor ellerhur? aa o sen kom a**** ut ett tag o stod är o snackade oså o sen drog jag o farmor iväg till debbie och drack vin o åt ost o kex, och kollade på smycken oså. Fick ett jättefins halsband av farmor, love love love typ! o sen sprang ja till bussen för att inte komma hem så sent gick en buss vid 21 o då skulle ja va hemma vid 22.15 o nästa gick 22 nånting o då skulle ja vart hemma vid halv tolv, så atte aa. köpte mig iallafall jättesöta underkläder igår som ja ska ha på julfton, för ett presentkort jag fick i förrgår. men bilderna verkar inte vilja ladda upp sig så :( skit också! aja men ni får se dom när dom går att ladda upp puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback