livet utan dig är ingenting förutom galenskap

 
tänker på dom dagarna vi hade, jag saknar dig så o fast jag sumpat alla mina chanser kan jag inte låta dig gå. vill gå tillbaks o ändra allt som inte var så bra för livet utan dig är ingenting förutom galenskap och alla saker som vi gjorde du och jag, när vi brottades i soffan är sånt som jag vill ha tillbaks. alla stunder då vi kramades, och sättet som du skrattade. Det är sånna saker som gör att jag vill va med dig varje dag, min tid med dig är nått jag aldrig kommer ångra. För mig är du en ängel som sänd ifrån ovan, tanken på hur vi har det gör det svårt att inte gråta. sånna stunder gör mig varm inte bara för att vi dela allt även för att då var vi menade för varann. jag kommer aldrig sluta hoppas och det finns inget här i världen som kan stoppa känslorna jag har och fjärilarna som bubblar när jag ser på dig o känner hur mitt hjärta bultar då vet jag att jag lever oavsett om du är kär i mig, för att i tanken är du här med mig och även om den dagen kommer då jag kommit över dig så finns jag alltid kvar här om du skulle behöva mig
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback