jag kommer dö som ett lejon

har precis kommit hem o satt mig i sängen, tänt ljus plockat i ordning alla julklappar oså! mysigt! fick så himla mycket bra saker fick bland annat presentkort, pengar till lägenheten ja ska hyra, ljus, hårprodukter, skor, vantar till telefonen, mascara, en jättestor nalle(love) och kolla på stefan o krister live o massa mer. vaknade upp hos D och gjorde oss i ordning oså o sen kom hans släkt åt med dom o myste, kolla på kalle anka o ja SOMNADE första året ja somnar framför kalle anka, shit.. o sen öppna vi julklappar o så, sen drog ja mig ut till svärtinge o där fika vi o öppna juklappar oså, o nu tänkte jag ta fram lite glass o kolla film med tända ljus är så himla frusen och psyket är på botten, ojoj.. aja vi hörs puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback