I don't want to hold you if you want to go, I wanna make it right

hej lovers, har precis sköljt ur håret, färgade ju håret igår och det vart en ljusare nyans, och jag trivdes VERKLIGEN INTE med det så jag färgade tillbaka idag, hehe. var iallafall på jourcentralen förut och fick bedövning för halsen och så ska ja typ leva på alvedon för att den INTE ska svullna upp så mycket att jag inte kan andas, blev det värre skulle jag ringa tillbaka. Det är så jävla skönt o vara på jourcentralen tillskillnad från vårdcentralen, alla där är SÅÅÅÅ himla mycket trevligare och bättre, skulle fått tagit blodprov men började gråta(är överkänslig o har lätt för o gråta när jag mår kasst) så då slapp jag o dom tog samma prov på ett annat sätt istället, skönt! o sen stod jag o hon som tog provet o pratade ett tag, o hon sa att jag hade köpt fina grejer och att jag var jättesnygg o söt, hehe söt tjej! o sen åkte jag hem, gick in på willys o köpte hårfärg o nu ska jag sätta mig o göra en seceret till min fru, hihi :) men vi höres senare eller imorgon vi får se, pussen.
 

Kommentarer
Lasse säger:

som sagt du är ju jättesnygg och söt tjej ;)

2012-12-30 | 00:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback